Zakelijk KvK-adres voor Utrechtse ondernemers
Binnen 24 uur geregeld via HUB-S in Eindhoven
Onderneem je in Utrecht en ben je op zoek naar een zakelijk adres? HUB-S helpt je aan een officieel KvK-adres in Eindhoven. Hiermee houd je je adres privé, post wordt verwerkt en je bedrijf heeft een betrouwbare uitstraling.

4.9/5

40+ ondernemers ingeschreven

Professionele uitstraling

Hub S Zakelijk Postadres
Zakelijk KvK-adres

Geen hoge kosten of ingewikkelde contracten, regel snel een zakelijk adres.

Flexibel postbeheer

Ophalen of inscannen en digitaal ontvangen, altijd snel en overzichtelijk.

Adres afgeschermd

Je onderneming is zichtbaar voor de buitenwereld, maar je woonadres niet.

Razendsnel geregeld

Meld je vandaag aan en ontvang morgen post op je nieuwe adres bij HUB-S.

Hoe werkt HUB-S?

Stap 1

Registeren

Vraag online jouw zakelijke adres aan. Binnen 1 dag bevestigen we de aanmelding met het gekozen abonnement.

Stap 2

Onderteken contract

Je krijgt het contract toegestuurd. Heb je deze ondertekend? Dan kun je een adreswijziging doen bij de KvK.

Stap 3

KYC invullen

Lever binnen 14 dagen het ingevulde KYC-formulier in. Hiermee voldoen we aan de wettelijke regels.

Stap 4

Verwerken post

HUB-S ontvangt en verwerkt je zakelijke post. Je haalt het op of we scannen het in en sturen het naar je mail.

Per maand opzegbaar

Geen aanmeldingskosten

Abonnementen

(20% korting bij een jaarabonnement)

Basis

Zakelijk adres + post ophalen

€50

/maand

€100 Korting

Exclusief btw

  • KvK-vestigingsadres
  • Gratis post ophalen op locatie
  • Post scannen tegen betaling*
  • Toegang tot huren van werkplek
    *€0.50 per ingescande pagina

Premium

Meest gekozen

Zakelijk adres + postverwerking

€150

/maand

€300 Korting

Exclusief btw

  • Alle voordelen van basis
  • Onbeperkt post inscannen
  • Gratis zichtbaarheid op Google
  • Toegang huren vergaderruimtes

Pro

Zakelijk adres + vaste werkplek

€350

/maand

€700 Korting

Exclusief btw

  • Alle voordelen van premium
  • Eigen vaste bureau
  • Gratis toegang tot vergaderruimtes
  • 24/7 toegang

100% KvK‑acceptatie of geld terug

Niet binnen 48u actief? Eerste maand gratis

Aanmelden HUB-S

Ondernemen in Utrecht

Utrecht ligt centraal in Nederland en is een hotspot voor ondernemers. Je vindt er van alles, waaronder creatieve bureaus en jonge techbedrijven. Deze stad groeit snel en trekt veel ondernemers aan. Een eigen kantoor in Utrecht is echter prijzig en je eigen adres bij de KvK gebruiken is ook niet ideaal.

Met HUB-S kies je voor een zakelijk adres in Eindhoven.

  • Je bedrijf staat officieel geregistreerd.
  • Je kunt de vergaderruimtes gebruiken.
  • Je post wordt verwerkt.
  • Je woonadres blijft privé.

Op deze manier kun je profiteren van Utrecht als ondernemersstad, terwijl je voor je inschrijving een betrouwbare en betaalbare oplossing hebt.

Utrecht HUB-S

Meer informatie over HUB-S en ondernemen

Contract HUB S

Wat zijn de eisen van een zakelijk adres?

Aan deze eisen moet een bedrijf voldoen, zodat andere ondernemingen er mogen vestigen.

HUB S abonnement

Wat is er inbegrepen bij het basisabonnement?

De abonnementen bij HUB-S beginnen bij € 50,- per maand, maar wat zit hier bij inbegrepen?

Beleef HUB-S

HUB-S Sfeerfoto 9
HUB-S Sfeerfoto 1
HUB-S Sfeerfoto 2
HUB-S Sfeerfoto 3
HUB-S Sfeerfoto 4
HUB-S Sfeerfoto 5
HUB-S Sfeerfoto 6
HUB-S Sfeerfoto 7
HUB-S Sfeerfoto 8

Waar is HUB-S?

HUB-S is gevestigd op de Torenallee 101, 5617 BR in Eindhoven

Torenallee 101,
5617 BR Eindhoven

Telefoon:
+31853038480

FAQ

01.

Kan ik vanuit Utrecht een KvK-adres in Eindhoven gebruiken?

Zeker weten! Je mag je bedrijf inschrijven op een ander zakelijk adres dan je woonadres. Let er dan wel op dat je kiest voor een legitieme partij, zoals HUB-S.

02.

Wordt mijn post ook doorgestuurd?

Bij de aanmelding spreken we af hoe we jouw post verwerken. Je kunt het ophalen op afspraak of we scannen het in en sturen het door.

03.

Waarom kiezen Utrechtse ondernemers voor HUB-S?

Omdat je bij HUB-S vanaf € 50,- per maand een officieel KvK-adres hebt, zonder addertjes onder het gras of dure huurcontracten.

04.

Hoeveel vragen jullie voor post inscannen?

Het inscannen van brieven kost € 0,50 per pagina. Dit is alleen het geval bij het basisabonnement. Bij de andere abonnementen betaal je hier geen extra kosten voor.

05.

Kan ik een vergaderruimte huren? Zo ja, wat kost dit?

Dit kan zeker! Het huren kan voor 1 uur, een dagdeel of een hele dag. Dit kost:

  • € 25,- per uur.
  • € 75,- per dagdeel.
  • € 125,- per dag.

06.

Welke mogelijkheden biedt HUB-S nog meer?

Je kunt bij ons profiteren van flexibele en betaalbare abonnementen. Ze zijn maandelijks opzegbaar en beginnen bij € 50,- per maand. We verwerken je post wekelijks door het in te scannen en naar je te mailen. Daarnaast krijg je toegang tot het huren van vergaderruimtes, voor 1 uur, een dagdeel of de hele dag. Als laatste krijg je 24/7 toegang tot je werkplek als je een pro abonnement hebt.

07.

Voor hoelang sluit ik een abonnement af?

Je sluit een abonnement af voor een maand of een jaar. Dit contract is voor onbepaalde tijd, wat betekent dat we het automatisch verlengen. Wil je het stopzetten? Stuur ons dan een mail.

08.

Kan ik voor een langere looptijd kiezen?

Onze langere looptijd is het jaarabonnement. Door het voor langere tijd af te sluiten, bespaar je minimaal € 100,- per jaar.